
Breng je patiënten op de hoogte van Helpdesk Digitale Zorg
15 januari 2025
Helpdesk Digitale Zorg (HDZ) biedt je patiënten laagdrempelige hulp bij digitale zorg. Ze kunnen bellen, mailen en chatten met het team van HDZ voor allerlei technische en niet-medische vragen rondom zorgapplicaties zoals HuisartsDichtbij, MedGemak of Uw Zorg Online.
Paitënten worden geholpen door een ervaren team van servicemedewerkers die hen begeleiden bij het gebruik van digitale zorg. Zo houd je als zorgprofessional tijd en ruimte over voor het leveren van zorg.
Communicatietoolkit
Wil jij de diensten van HDZ onder de aandacht brengen bij je patiënten? Er is een communicatietool beschikbaar met o.a. posters, flyers, visitekaartjes, online banners en voorbeeldteksten voor op je website en video’s voor op je wachtkamerscherm. Je kan het materiaal personaliseren met je eigen praktijknaam en/of logo.
Wil je toegang tot deze communicatiemiddelen? Vraag dit dan aan bij Claudia Borsch via cborsch@rohamsterdam.nl
Helpdesk Digitale Zorg is er voor je patiënt
Veel patiënten wíllen wel gebruik maken van de mogelijkheden die digitale zorg hen biedt,…
Lonneke Reuser nieuwe directeur Digitale Zorg & Innovatie bij de ROHA
Per 1 maart is Lonneke Reuser als Directeur Digitale Zorg & Innovatie toegetreden tot de…
Digitale zorg voor iedereen door betere samenwerking in de wijk
Digitale zorg wordt steeds normaler, maar is helaas niet voor iedere patiënt makkelijk te…